Sunday, December 02, 2012

Contest My Blog Superb dan Hot and Super Giveaway Tamat !

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Terima kasih kepada yang telah menjoin contest dan giveaway yang saya anjurkan. Kepada pihak sponsor! Thanks tau ! Bagi peserta saya nak minta awak check yang mana awak tak follow , like , silalah ye ! Tolonglah ! 

Saya bagi masa 2 hari untuk awak check , maka 5 / 12 / 2012 , InsyaAllah saya dah mula lihat dan mencari pemenang !

Sila tengok list nama anda diantara ini 

Hot and Super Giveaway 


Contest My Blog Superb


* Kepada peserta yang ber.no  4 , 6 , 16 , 19 , 23 , 26 , 27 , 28 , 34 , 36 , 38 , 41 . Sila follow twitter Zatty

Yang mana tak faham sila bagitahu ye ! Inform saya ! 

13 Pengomen Terhebat !!:

Amalia said...

kalau takde twitter macam mana?

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

Hana said...

kalau tak de twitter mcm mana ? saya yg berno 27

ayien:) said...

No 28 Contest mana ni? Saya dah follow.

Unknown said...

dah join. singgah tengok kalau dah umum pemenang :D

Unknown said...

dah follow twitter nih :D

Unknown said...

done all....

Unknown said...

dah drop komen disiini dah :D

-meeSUPERGIRL- said...

GA hot and super . no 18 :)
harap menang :)

Unknown said...

awk..nanti da ada pemenang, bagitau ye....^^ sbb nak prepare hadiah...

Wan Aqilah said...

Check it...Alhamdulillah tak de masalah...heheheh... ---> no.44

Fafa Story said...

saye x de twitter

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah