Monday, December 10, 2012

Pembahagian Hadiah Sudah Ada !

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia



Ish ! Mesti ramai yang marah kat saya kan ? kenapa lambat sangat nak umumkan pemenang. Maaf. Hari tu ingat nak pilih , tapi pergi jalan. Internet pula , lambat. So , tak dapatlah. Macam-macam masalah yang timbul. Minggu ini baru dapat pilih. 

Saya sudah siap pembahagian hadiah untuk contest my blog superb ! Jangan terkejut.. Ada 33 hadiah untuk kategori cabutan bertuah. Entri kreatif sudah pun ada saingannya. Dah pilih untuk peringkat seterusnya, Ceh! macam maharaja lawak mega pulak dah. Bagi kategori blog menarik tak buat pemilihan lagi sebab ! Adush ! Pening sikitlh. Tapi yang paling gembira semua yang join akan dapat hadiah ! Suka tak ? Tapi tak tahu lagi hadiah apa. Yang pasti , saya akan bagi. Rasanya bukan barang pos kot. Tak ada duit lah.. Kena bayar hutang . Aik ! Budak kecik pun ada hutang. Mestilah. Hutang dengan kakak beli novel. Kihkihkih.. Jangan marah.

Barang Felt Craft saya sudah sampai ! Dah buat 2 craft. 1 mak saya buat 1 lagi saya buat. Tapi saya buat tak kemas. Mata senget mulut kecik dan besar , jahitan tak kemas. Akak saya kata macam ca + ca + t = jadi apa ? Korang tahu-tahu je lah. Kihkih

Hot and Super Giveaway tak buat pemilihan lagi. Tunggu dan lihat entri akan datang ! Sabar itu separuh daripada iman. 

5 Pengomen Terhebat !!:

Anis said...

Tak sabar nak tahu ^^

Wan Aqilah said...

kitaorang tak marah pun :D.... Kitaorang sabar menanti keputusan...wah semua peserta dapat hadiah? >.< ..

Unknown said...

ta sabar nk tau pemenang ! hehe muhun dimurahkan rezeki , amin :D

mujagirl92 said...

tk pe,, dimaafkan k,, hehe

Unknown said...

mesti ramai yg xsabar...

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah