Friday, November 23, 2012

Kepada Pemenang Yang Saya Sponsor ! Khas buat penganjur dan pemenang ! Penting !!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Pertama sekali saya nak minta maaf tentang apa yang sponsor  . Kedua kepada pemenang yang belum dapat hadiah dari saya sila tuntut ye. Saya amat berharap agar awak tuntut hadiah awak. Kepada penganjur sila beri kerjasama. Sila beri details pemenang dan link. Saya kadang-kadang terlupa. Dan saya minta maaf sekali lagi dan ribuan kali. Saya akan pastikan hadiah korang akan sampai sebelum tamat tahun 2012. Saya janji ! Tapi dengan syarat , awak bagi details awak . Besok saya beli topup untuk pemenang yang hantar details pada saya. InsyaAllah. Harap pemenang dapat hantar details. Penganjur sila beri segala details tentang pemenang dan link pemenang. Harap kamu semua boleh kerjasama. Saya berharap agar tidak kecil hatikan pihak semua. Dan saya minta maaf . Kepada pemenang boleh tuntut hadiah korang dengan hantar details di sini. Komen .. Nanti saya akan PM kamu. Sila nyatakan :

Nama :
Email :
Hadiah :
Link Giveaway / contest / segmen :
Link pemenang Giveaway / contest / segmen : 

Terima kasih. Saya harap kamu semua dapat memberi kerjasama. Sila bagi details yer. Saya minta sangat-sangat agar awak tuntut hadiah awak . Saya mohon maaf atas kesilapan saya yang saya telah buat pada kamu semua termasuk blogger-blogger yang lain.

Terima kasih !! 

1 Pengomen Terhebat !!:

Unknown said...

siapalah yg xnk hadiah tue ... heheh

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah