Tuesday, November 27, 2012

Blog Review : Sponsor Hot and Super Giveaway Part 2


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Fisrt sekali saya nak ucapkan terima kasihlah kepada sponsor-sponsor yang baik hati ini.. Terima kasih ye sponsor-sponsorku sekalian..


Blog Eyra yang berwarna pink. Minat pink ye ? Perkhidmatan juga disediakan antaranya ialah servis blog dan sebagainya.  Owner ini berumur 12 tahun. Samalah umurlah kita. Sep! Yapiiii! lelehhh.. Follower baru 312. Marilah kita sama-sama menambahkan bilangan blog dia. Tidak rugi kerana owner blog ini selalu updated giveaway , contest dan segmen..


menarikkan dia punya. Tagline ' Cover your aurah , love your hijab '. Nice tagline dia.Menjual tudung labuh seperti tudung akel bidang 60 , stoking , akel polkadots. Ingin melihat contoh tudung akel bidang 60 ? Mari kita saksikan..


Harga yang berpatutan. Tudung muslimah jadi idaman..


Ini bukan saya suka awak. kata-kata yang selalu didengar oleh pasangan. Tetapi nama bagi perniagaan yang trend masa sekarang. Siapa yang tak thau craft. Saya minat tau..Antara barang yang dijual ialah bantal tigasegi, bantal bentuk love , keychain versi lolipop. Yummy! sedapnya kalau dapat makan lolipop..Kotak pensel dan sebagainya dengan harga yang berpatutan. Belilah dengan harga yang berpatutan. Tak tahu kat mana ? Kat SUKA COLLECTIONS!


Ingin beli kaspersky online ? Belilah di kedaikasperskyonline. Senang! Kaspersky tuh apa ? Ermm , saya pun tak tahu. Selalunya akak dan abang saya yang belikan dan pasangkan. Berbalik kepada tajuk kita antivirus kot. Marilah cuba membeli dengan harga borang dan berpatutan. Pelbagai kelebihan yang kita dapat apabila membeli kaspersky online.. Mari kita cuba!


Blog wanita. Yang penting blog itu berwarna biru. Ramai kawan-kawan kita yang suka akan warna birukan ? Biru lembut , biru tenang , birulah awan kita. Yeah! Blog yang simple dan tenang, Memang awesome!  Follow jangan tak follow !



Blog yang simple but cute. Blog yang menjual pelbagai craft yang comel lotthe. Tak beli jangan nangis.. Craft yang bentuk doodle. Mesti comel.. Nak tengok ? 


Comelkan ? kan ? Ermm beruntungnya siapa yang beli. Tak boleh nak boranglah. Tapi teringin nak ada sendiri.. Siapa yang beli saya jeles. 

Terima Kasih wahai sponsor-sponsorku yang baik hati! ; ) 

0 Pengomen Terhebat !!:

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah