Monday, October 22, 2012

Mak Cik Anon menyerang kembali !

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Hai ! hai ! anymous eik eja dia ? Tak sakit ke tangan buat cam tu ? Tak rasa bersalah ? Nak jadi famous eik ? Saya tahu awak ada kat mana , siapa awak . Jangan ingat saya tak tahu . Tapi saya rasa awak tak nak tampil kehadapan dan beri sebab kenapa awak buat macam ni  ? Best eik ? Boleh ajarkan tak ? : P 

Cantik ayat yang awak taip .. Bahasa Melayu mana ada macam tuh .. Walaupun saya selalu malas nak buat kerja sekolah terutama bahasa melayu , tapi saya tahu lagi kot .. Haha .. Jangan marah eik siapa awak ..Awak tinggal kat mana ? ( Walaupun dah tahu ) awak nak saya cari maklumat lagi ke tentang awak ? Awak nak saya beritahu awak siapa ? Atau awak nak suruh saya jumpa awak .. Atau awak nak jumpa saya di alam maya dan kita berbincang apa salah saya . Mungkin saya boleh memperbetulkan kesalahan saya. Mungkin ! 

Apa itu batak ? Teringin juga nak tahu . Tak adakan dalam kamus dewan ? Kan ? kan ? Kenapa awak buat macam nie ? Awak nak glamor yer ? Atau awak nak saya kenal budi hati awak ? Tak apa ! Saya rasa dah banyak kali saya kena oleh mak cik anon . tapi bak kata Cikgu Fatimah Azzarah ' kalo awak terasa awak comel , hensem tampilkan diri anda ' : P jangan marah yer !

Nota Kaki :

Huarghh ! Malas nak pergi berlatih sajak . Doakan menang ok pertandingan dalam kumpulan . Aminn !


4 Pengomen Terhebat !!:

Unknown said...

abaikan je org mcm tu ,dia jeles tu huhu

Cik Puan said...

Boleh cek ID die...lepas tu boleh tahu blog die tu..eeeeiiii..ape masalah die ek..

♥ Nana BamBam ♥ said...

buat cool je, ala die jeles la tu sebab die kurang fofulerrrr...

selalu org mcm tu kurang kasih sayang..hahahah

amanina nasuha said...

orang tue jeles lah tuh..biarkan lama-2 sonyap lah tuh :)

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah