Wednesday, October 17, 2012

Tahniah Follower Ke - 1111

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Yahoo ! Dah jumpa sang jejaka .. Ye ke ? Hehe .. Dah jumpa siapakah gerangan yang telah memengan follower ke - 1111 . Tahniah diucapkan ! Tepuklah tangan sikit .. Alhamdulilah ! Baru balik dari lawatan dan dah lama tak updated blog . Alih-alih dengan perkara ini . Saya gembira sangat .

Teramatlah hepy ! Nak senyum sahaja hari ini boleh ?

My promise are ....

 Saya akan follow balik blog awak !
 Saya akan buat entry tentang blog awak ! Inilah.. kihkih
 Saya akan cuba buat apa yang awak minta . InsyaAllah !

Mari kita berkenalan dengan tuan blog yang bertuah ini 

Okey ! Tuan yang bertuah ini , namanya ialah Fendy .

Siapakah dia ? 

Nama :  Fendy , nama famous
Umur : Biarlah rahsia * tak tahu pun saya .. Nanti nak try tanya ar .. kalo berani ..

Blog yang terfamous jugalah . Rajin .. rajinkanlah diri anda menjenguk blog ini selalu ..

To Fendy ,

Thanks sudi jadi follower blog saya yang naif ini .. Tenkiu so much ! : ) 

Nice to know you and keep blogging ya ? ^ _______ ^

Eh , korang ! Apa tunggu lagi ?
Cepat terjah ke blog Fendy ini . And juga jadi follower setia sekali ..
Bagi support ..Daaa...

Awak , hantar email atau facebook ok ! Saya sedia membantu anda .. ! Kalo nak suruh buat pape ker..InsyaAllah ! : )

! Terima Kasih ! 





2 Pengomen Terhebat !!:

Unknown said...

terima kasih kerana sudi review blog x seberapa ni...dah jadikan blog awak sbg blog list 2012...umur nanti akan di beritahu...hehe

Delimasari said...

tahniah terpilih

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah