Sunday, October 28, 2012

Doodle Giveaway

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Tamat

31 / 10 / 2012

Tag


Saya nak doodle kak Azzah kerana menarik , kemas , comel , KREATIF


Saya tak tipu .. Lagipun tipukan dosa .. Kan ? kan ?? 

  • KREATIF
  • CANTIK
  • AWESOME
  • KEMAS 
  • COMEL





Antara doodle akak Azzah yang comel ialah .. Sila jeles yer.. ( saya pun tengah jeles nie


Memang kreatifkan ? kan ? Saya jeles tak reti buat.. guna kerta bolehlah.. tapi guna laptop . Alamak ! alamak ! nasi lemak ! jadinyer..


Sweet couple ..Looks ! betapa ayunyer .. Betapa kemasnyer .. Saya boleh pengsan tengok doodle yang cute molek gini .. 


Comelkan ? cita-cita saya nak jadi cikgu dalam blog sahaja .. Kihkih..  Sila gelak ..  : P Mata macam kucinglah .. Comel gilos...


Asal comel sangat bunny nie ? Tengah jeles tahap gaban nie .. Kena amik nie.. tunjukkan kat anak buah nie .. Memang cun habis lah.. Kreatif .. Jangan lupa buat freebies doodle lagi..


Ingin tempah doodle ? Tapi dimana ? Carilah Azzah Said
Nak art-trade doodle dimana ? Carilah Azzah Said
Nak cari freebies dimana ? Carilah Azzah Said

Maaf jika ada terkasar bahasa. Nak sangat doodle akan.. 

! Terima Kasih !


5 Pengomen Terhebat !!:

Azzah said...

Wah kreatifnya dia buat pantun..insyaallah ada rezeki menang..

Nurul Farain :D said...

Macam ade sikit je copy~ wkwkwk

cci said...

gud luck..

Unknown said...

wah , menarik , azzah sgt kreatif , hoho , jelly ny , goodluck dear

Azzah said...

Askum,boleh bg detail doodle kt fanpage akak tak?nnti kt sana bg tau nk doodle warna apa dan apa brg nak diletak.yg doodle dgn laptop tu tak payah sbb semua dpat sama.:)

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah