Wednesday, September 05, 2012

Review Dan Menang Samsung Galaxy Note

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Hadiah 

Tempat Pertama : Sebuah Samsung Galaxy Note bernilai RM1,900 Sumbangan Faceboutique.com.my
Tempat Kedua : RM200 sumbangan AzwanAnuar.com
Tempat Ketiga : Rm100 sumbangan hairlosstreatment-tips.com
Dari halaman FACEBOUTIQUE page terdapat sebab kenapa perlu membeli dari FACEBOUTIQUE :
  1. Koleksi Jubah, tudung, blaus dan lain-lain 90% menepati citarasa wanita malaysia kini dan material yang digunakan adalah berkualiti.
  2. Koleksi Jubah sesuai juga untuk ibu mengandung dan penyusuan bayi.
  3. Harga Koleksi di Faceboutique tidak melebihi Rm 200 dan mampu milik oleh semua wanita.
  4. Semua koleksi yang dipaparkan di facebook, website dan butik kami adalah wujud dan ada.
  5. Faceboutique memberi perkhidmatan yang terbaikdengan mewujudkan beberapa aplikasi untuk berhubung dan ONE to ONE CONSULTANTdengan semua pelanggan seperti LIVE CHAT di website, pm/inbox/message di fanpage facebook dan subscribe (bagi mendapatkan info-info terkini).
  6. Faceboutique kini mempunyai lebih dari 60 ribu fan di facebook dan bukan semata mata membuat jualan di dunia maya sahaja tapi kami mempunyai butik di The Strand Kota Damansara sila rujuk sini http://www.faceboutique.com.my/lokasi-2.
  7. Kami juga telah membuat lebih 1000 penghantaran ke seluruh semenanjung Malaysia serta Sabah dan Sarawak.

Dengan 7 sebab pasti anda tidak sabar menunggu untuk membeli belah kan ? Tetapi kena tunggu sehingga saya tamat entry pertama ok ? 
Pada pendapat saya, FACEBOUTIQUE.COM.MY sudah halaman bagus untuk melihat banyak pilihan yang baik daripada pakaian untuk Muslimahs. Ia adalah sangat mudah diakses dan mudah bagi mereka hijabers yang mencari pakaian bagus yang memaparkan penampilan yang baik dan interpretasi kepada semua orang. ia dibuktikan oleh ujian kelajuan laman web. saiz halaman hanya 75.41KB yang boleh dianggap sangat 'cahaya' sebagai blog yang biasanya dianggap 'berat' apabila saiz melebihi 100KB. masa beban hanya 3,41 saat yang sangat cepat, dengan kelajuan purata per KB hanya 00,05 saat. sebagai pengguna internet, kita pasti pasti akan suka untuk melayari laman yang tidak menghabiskan masa berharga kita, menunggu. pelanggan dan Muslimahs yang sibuk dengan rutin kehidupan harian tetapi benar-benar berhasrat untuk menjadi pembeli yang serius akan segera jatuh cinta dengan halaman ini pada pandangan pertama.

Sebagai Muslim , kita mesti taat dan patuh dalam mematuhi di dalam agama ISLAM. Muslim , mesti ingin  kewajiban dalam pakaian mengikuti segala yang dinyatakan di dalam ISLAM.  Laman ini mempunyai segala-galanya setakat bahawa kita hanya mempunyai untuk melayari halaman ini untuk mendapatkan mana-mana bahagian pakaian yang kita mahu. Dilakukan dengan baik. di sini, saya berkongsi dengan anda beberapa pakain kegemaran saya sebagai bukti. mungkin kita mempunyai kepentingan bersama. yang tahu anda juga akan suka apa yang saya suka. saya memilih untuk memaparkan selendang sebab saya seorang penagih selendang. tetapi anda juga mungkin mendapati jubah, blaus, dan pakaian untuk Muslimah didalam FACEBOUTIQUE.







Lokasi Di Mana ??
No 57-1 Jalan Pju 5/21
The Strand Kota Damansara
47810 , Petaling Jaya Selangor
603 6151 6141
suhailan@faceboutique.com.my
yusri@faceboutique.com.my
(Penganjur : AzwanAnuar.com | Penaja Utama : faceboutique.com.my | Penaja Bersama : hairlosstreatment-tips.com
 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah