Saturday, July 21, 2012

Segmen : Kenangan Ramadhan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia 


Tag : 

Kenangan Yang Tidak Dapat Di Lupakan :

Apa eik ?? Hah ! Kenangan malam raya.. Saya ikut ayah pergi apa tuh.. Yang datang rumah ke rumah.. Pastu dapat duit rayalah makanan ringanlah.. First time pergi.. Excited jugalah..  Pakai baju cantik-cantik.. Masa itu tak ada lagi rasa malu.. Hahaa.. Saya pergi dengan ayah dan abang saya. Tapi terfikir juga penat tapi biarlah.. Masa tuh budak kecik lagi.. Nak duit raya.. Masa dapat duit raya tak hirau pun orang lain.. Masa tuh dah terbayang nak beli apa..Saya minat novel. So balik jer terus hadap laptop dan cari novel yang nak beli.. Mak larang sebab kata membazir.. Saya tak hiraupun.. Kenangan ini memang tak dapat dilupakan.. Malu gak bila datang rumah orang macam malam raya..

Nama : Fatimah Azzarah
Colour : Ungu + Pink


11 Pengomen Terhebat !!:

Iza Zaty said...

Kenangan yg menarik ^^

Cioccolato World said...

dieya singgah sini dari segmen kenangan ramadhan, follow kamu jom singgah blog dieya kembali

http://www.dieyaworld.com/2012/07/segmen-kenangan-ramadhan.html

MISS Z BERCELOTEH said...

Salam Ramadhan :)

Miss z singgah sini

http://misszberceloteh.blogspot.com/2012/07/httpwwwfizgraphiccom201207segmen.html

Nur Ikhma said...

salam ramadhan al-mubarak!

http://nurikhmaindan.blogspot.com/2012/07/segmen-kenangan-ramadhan.html

Nurafiqah said...

Kenangan yg indah ^_^

♥ adeq kewchiq ♥ said...

singgah cnie..^_^*

http://nukilanrasekewchiq.blogspot.com/2012/07/kenangan-ramadhan.html

Nana Qistina said...

Assalamualaikum =) Datang dari segmen sama =)

http://kehidupancalonupsr.blogspot.com/2012/07/entri-95-segmen-kenangan-ramadhan.html

AmirahSyafiqah ♥ said...

Salam Ramadhan :) Jom singgah sini ->

http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/07/segmen-kenangan-ramadhan.html

Hafizzi Aziz said...

tahniah ye.

http://3.bp.blogspot.com/-Z_4KQdkdxmE/UAuptkdfeHI/AAAAAAAAKAA/ih8rOXbRkOk/s1600/Fatimah+Azzarah.png

cyda said...

siggah dari segmen yang sama.
jemput balas singgahan tanpa paksaan :p

http://www.syidahshamsul.com/2012/07/segmen-kenangan-ramadhan.html

adibahfaizah said...

owhhh. tu yang prgi takbir kt stipa rmh tu kan. tk prnh pn ikut ==". sebab slalu laki2 je..

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah