Friday, July 20, 2012

Jom Menangi Hadiah Pengomen Tegar ♥ | Bulanan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hai ! Saya nak beri hadiah ? Nak ???  
Memandangkan bulan 8 ini raya.. So saya bagi Kad raya dan Topup RM 5

Saya ingat setiap bulan saya nak beri hadiah kepada pengomen tegar..

Cara-cara nak jadi Pengomen Tegar  :


  • Hanya perlu kome sebanyak mungkin
  • Tak boleh SPAM ! 

Sekiranya saya ada buat contest / giveaway / segmen kalo awak menang ke mungkin awak sekali lagi akan mendapat hadiah dari saya ! Menarik tak ?

Disebabkan bulan 8 raya,So hadiah untuk pongomen tegar bulan 7 adalah Kad Raya + RM5 topup Pemenang akan diumumkan pada akhir bulan(31/07/2012)


14 Pengomen Terhebat !!:

Hanis Syazana said...

Wah , best nye... nak jadi pengomen tegar jugak camni.. hihi

Fatin Nabila said...

wahh macam best je nampak :)

Hafizatul Asyrin said...

Mantap habis!!

Tiekah Minx ==' said...

nak jugak jadi pengomen tegar :D Ngaummm

_NisaFuzi_ said...

owner jugak yg paling tegar ! :D

Nurafiqah said...

Wah ! Bestnya..

SyUhAdA said...

mmg mnarik..

muhammad ishak said...

wah..bestnye ni yg nak jadi
Pengomen Tegar...
heheh....

Nurul Farain :D said...

Mantappp dooo! Tapi dh terlepass . Aloo :(

Sue PeLik said...

weeeeeeeeeeee bestnyaaaaa!!!

Cik Fie said...

nice entry :)

Syaza Nazurah said...

Jadi pengomen tegar pun dah boleh dapat hadiah. Hebat ! huhu

SunnyFunny said...

wahh, macam best je. (:

Aida Shafi said...

Nak jadi jugak!!

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah