Saturday, November 01, 2014

Running Girl

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Apa khabar ? Saya nak cerita apa yang running girl sangat lah tuh.. Baru-baru ini Running Man datang malaysia .. betul tak ? hehe.. Memang kitaorang ada buat.. Tapi saja-saja.. Hilangkan boring dan tension sikit.. kita orang ni otak gila-gila sikit..

Ini pun ada kawan yang anjurkan.. Kalau tak , tak nak main.. sebab nak lancarkan mokhtar.. Tapi kesian sebab dia dah ajak sungguh-sungguhkan.. Mainlah.. Ini pemaiannya.. Memang kelakar..

Pengarah : Timot
Penolong Pengarah : Safiyah

Pemain undangan :

- Ardha
- Atikah / Aisyah
- Aisyah Umairah

Pemain Running Girl :

- Fai
- Zack
- Suria
- Tasya
- Atul
- Seb'ah
- Adik ( Atus )

Kitaorang ada 5 misi ..
Misi pertama kena cari pasangan dengan cara mengetuk pintu bilik air.. Saya duk dalam bilik air 2.. Pertama kali ketuk dah buat saya terkejut.. Kuat sangat ketuk..
Misi kedua kena dukung pasangan masing-masing dan jawab soalan.. Tuh saya gelak.. Memang teringat sampai sekarang.. Tak tahularh.. Pasangan saya nak dukung saya ataupun saya dukung dia.. Kali pertama main dah kalah sebab saya dukung dia.. Memang gelak.. dah dukung saya jatuhkan sebab tak tahan.. Bukan tak tahan berat , tapi tak tahan nak ketawa.. Malu sangat !! Kali kedua dia dukung saya.. Tuh pun lagilarh saya malu..
Misi ketiga kena teka apa yang kita rasa.. Tuh senang dan kenyang perut..
Misi keempat bernafas dalam air sambil cari barang.. Sorang bernafas dalam air dan sorang lagi cari barang..  Misi keempat dipanggil ' Tak larat , angkat .. '
Misi kelima cari siapa helang.. dan cabut nama.. Ada dua kumpulan .. Purple dan Pink.. Tuh mencabar.. Akhir sekali dalam kumpulan saya tinggal sorang.. Dah lah takut.. Kumpulan pink ada lagi 3.. Yang helang ada dekat kumpulan pink.. saya takut sangat sampai macam nak nangis...saya dah lari dulu..takut sangat.. akhir sekali saya sandar kat dinding .. kumpulan lawan ada dekat depan tepi dan tepi kanan saya.. saya nak menjerit !! saya pusing dan cuba nak tarik nama ardha tapi nama saya ditarik oleh Aisyah dan saya saya menarik 2 nama sekali gus iaitu aisyah dan ardha.. dan pemenangnya ialah Atul... Tapi tak per.. tak kesah pun.. just main2 jer..

Yang sebenar pemain yang betul-betul ada 8 orang jer.. Kitaorang pilih dari segi ...... rahsia.. Tapi memang kita orang tak pilih kalo orang tuh jenis dia moody... Ini nama pemain tetap dan sorang lagi adalah TIMOT !!




Tuh jer.. maaflah kalo tak berapa faham.. Dan maaf..
Salam 09 Muharam dari saya..

2 Pengomen Terhebat !!:

NJihe.am said...

Salam singgah, jemput singgah segmen:
Novel diagnosis, header, top up, vector art, tudung untuk dimenangi...
http://studioous.blogspot.com/2015/02/1st-segmen-kerjaya-blogger-ipt-by.html

jhon marfun said...

Gemini Lost Wallet support customer service number
If you failed in accessing Gemini customer support number
the Gemini account because of undue hacking like scenario then customer care platform serves with high-quality solutions and suggest some tips to avoid Gemini account hacking. Users will be provided with all the alternatives for avoiding account hacking, so call up Gemini customer support at 1-888-764-0492 soon and get reliable solutions on time.
Gemini Number
Gemini Contact Number
Gemini Toll Free Number
Gemini Support Number
Gemini Phone Number
Gemini Helpline number
Gemini Support Phone number
Gemini Customer Support
Gemini Customer Service
Gemini Customer Service Number
Gemini Wallet phone Number
More visit:- https://www.cryptophonesupport.com/exchange/gemini/

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah