Thursday, August 15, 2013

Memories beraya bersama kawan

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Ehem-ehem.. Macam mana raya ok ? Lagi berapa hari sahaja saya nak balik asrama.. Aduhh!! Malasnya tahap gaban..  Ok , pada hari Selasa jam 2 petang , saya dan kawan-kawan sekolah rendah pergi beraya ar.. Sebenarnya malu gak nak jumpa kawan-kawan. Tapi sebab rindu , pergi jugalah.. kuikui.. Diaorang kata saper yang join ni tak matang lagi.. gelak tergolek je..

First kitaorang makan dekat rumah wafii.. sedap makanan mak dia.. nasi ayam,.memandangkan kitaorang ni pemalu , so , makanlah sikit..  malu tapi kumahu..


Ini Elyu..dia sporting sangat ar dengan kitaorang.. Sampaikan dia ...... aduh ! tak bolehlah nak sambung takut dia marah.. hehe


Atikah , Nabilah.. Mereka ialah kawan baik saya. Atikah sekolah dekat SMK Tun Perak dan Nabilah SMKA Syarifah Rodziah..


Amboi Ana , pandang apa tuh sampai tersenyum-senyum ?


Sowey..gambar senget.. sila sengetkan kepala anda.. Shuhadah..





Shuhadah , Hasanah , Elyu , Nabilah , Tizah




Promosikan kuih raya makcik ??






Semoga persahabatan kekal terjalin.. Salam Ukhuwah.. 

3 Pengomen Terhebat !!:

ROSMARIEZA ROFIEE said...

siapa yg pakai niqab tu?

♥ Nana BamBam ♥ said...

Assalamualaikum,

bestnye dapat beraya rumah kawan2 kan :)

selamat hari raya..

Hasanah Johari said...

Lawaklah :)

''Siapa yang pergi ni, semua tak matang. Orang yg matang je malu nak pergi beraya,'' -Elyu

Amin, semoga persahabatan kekal utuh :)

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah