Wednesday, September 07, 2011

CONTEST: "WISHLIST SAYA TERCAPAI"

Hai..! Saya nak join contest kamu..! 


Syarat-Syarat :


1)Follow blog Ain,Auni dan Farahin (wajib)
2)Like Page Ain,Farahin danheartbeat Auni (Tidak wajib)

3)Buat entry tajuk dia "Contest: "Wishlist  Saya Tercapai" pastu ceritakan impian/wishlist yang pernah anda capai.

4)Letak Banner di entry (harus)
5)Tag 2 orang rakan blogger.(tak wajib)

6)Contest akan terbatal if kurang daripada 10 orang yang join
7)Tinggalkan link contest di comment (tak kisah nak letak kat blog mana satu)

Cara-Cara nak menang :

1)Cerita wishlist anda dengan menarik dari awal hingga akhir .#janganpanjangsangat.
2)Letak gambar utk jadikan lebih menarik.

Hadiah :

1 st: Cursor nama + Banner + Edit fullblog + header +Review Blog(Boleh pilih nak blogspot ke nak blogskin :))
2 rd :Header + Banner + Review blog 
3rd: Copyright Gambar + Header

3 Saguhati (Cursor)


Tarikh tamat

10/10/2011

Assalamaulaikum..
Saya masuk contest Wishlist Saya Tercapai kerana mahu menceritakan kisah Anak Buah Yang Tersayang..!

Bermulanya Kisah :

Pada tanggal 1/11/2009, Abang Long saya selamat mendirikan masjid..Saya tumpang gembira..Akak ipar saya sangat baik..
Beberapa bulan kemudian, abang long saya telah pergi ke Yaman bersama isterinya.. Saya selalu berkata" Bila nak dapat anak buah nie??"Itulah ucapan yang selalu keluar dari mulut saya..

Selepas beberapa bulan disana,abang long saya pun pulang dengan                       hati yang gembira..!Hati saya tiba-tiba sahaja tertanya-tanya.. Apa yang terjadi??? Akhirnya saya telah mendapat jawapan hasil dari saya tanya.. Alhamdulilah..! Akak ipar saya mengandung..!Pelbagai nama yang saya kemukakan.. Antaranya ialah Puteri Aisyah Umairah,Aisyah,Nurul Yasmin dan akhirnya abang saya memilih bersama akak ipar saya dengan nama Nur Aisyah Murni..


9 bulan menunggu, akhirnya keluarlah seorang bayi yang bersih dari dosa..! Bestnya..! Comel tak anak buah saya?? Tak sabar nak bermain 
dengan murni..  Murni sekarang sudah pandai membaca. Eh, silap..pandai membuat bising..! Murni sekarang pun sudah pandai masuk bawah meja.. Tercapai sudah hajat saya yang ingin mempunyai anak buah..!


Sekian Wassalam.. :) 



0 Pengomen Terhebat !!:

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah