Monday, September 12, 2011

Button Heartbeat

Dengan ini saya Fatimah Azzarah Bt. Ibrahim mengishtiharkan bahawa saya akan mendapat 8A dalam UPKK pada tahu hadapan..Eh, Silap pada tahun ini..! Pandai tak?? Mesti pandai kan?? 
Hah..! Cik Fatimah nak bagi freebies button heartbeat.. Mula-mula Credit dulu.. 
Dengan ini saya credit dengan blog yang saya terlalu minat ialah..
-
-
-
-
-


Mula-mula..
nak buat heartbeat sembunyi macam aku ?
ambek button ni .







nak buat heartbeat sembunyi macam aku ?


right click-copy image URL .

sorry sangat2 . buruk+hodoh .
sebab . tak de mase la . lagi pon malas sangat . :)

Okey..terima kasih kepada Mish Apple sebab bagi ambil..Siapa ambil jangan lupa credit Mish Apple Tau...!

0 Pengomen Terhebat !!:

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah