Friday, November 09, 2012

Tokoh Membaca Paling Banyak 2012

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Alhamdulilah ! Berkat doa ibu bapa layak juga saya menjadi tokoh membaca paling banyak 2012 . Nilam yang saya ada sepanjang ini ialah 679 dengan pangkat NILAM ! Alhamdulilah . Ada juga hadiah sampingan antaranya mendapat hadiah matapelajaran , kehadiran 100 % dan tokoh . Alhamdulilah ! Tak percaya juga boleh dapat hadiah sebanyak itu . Belum termasuk sekolah agama .. ( Ceh ! berlagaknya saya : P )

Di sekolah agama pula , saya mendapat no.1, hadiah mata pelajaran . Ingat tak yang entri saya Jangan tikam belakang kawan ?? Alhamdulilah ! Saya tuntut hadiah kat ustazah . Saya okey kalo markah dia betul . Tapi saya bengang kalo markah dia salah dan melayakkan dirinya mendapat hadiah . Okey , fine ! Mari kita lihat hadiah yang sama dapat berserta beberapa sijil penghargaan.























Itu sahaja . Terima kasih ! Rindu kawan-kawan SK Bukit Baru 

5 Pengomen Terhebat !!:

Aida Shafi said...

Tahniah.Saya tak sangka Fatimah Azzarah rupanya still pelajar sekolah rendah =D ingatkan dah bekerja XD

Unknown said...

wow...tahniah2...pernah dpt dulu 3thaun berturut2....time skola rendah...

cci said...

tahniah.. ^_^

Fi said...

Wah !! Tahniah2

Shakira Pathi said...

Tak pernah pun dapat anugerah NILAM :P

Jom join 1st GA saya, http://cahayashakira.blogspot.com/2012/11/1st-giveaway-by-shakira-pathi.html :)

Support eyh,thanks :)

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah