Saturday, November 10, 2012

Next Design Done ! l Header Shahira Shahuri

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia


Nie tak berapa cantikkan ? Tak ada idealah. Mungkin akan ditukar ! Saya tak pasti . Tapi dari mata saya kuat menyatakan bahawa header ini tak cantik ! Jangan risau shahira , saya akan pastikan ia akan bertukar .Thanks sudi memberi kepercayaan kepada saya buat kali kedua . Header < --- Ini kali pertama header yang dia tempah pada saya . Hope sukalah . 

Nama Blog : Simple Dimple Girl
Tema : tak pastilah
Warna : Biru 

Ada tak yang berminat nak tempah full design blog pada saya ? > SINI <

Thanks Semua ! 

2 Pengomen Terhebat !!:

Miss Chocolate said...

salam sy dapat animated banner untuk 2-years-anniversary-blogs-giveaway-by amira zainal

PESERTA PERTAMA YANG JOIN
Dimenangi Oleh :
http://cadburylovescontest.blogspot.com/2012/08/2-years-anniversary-blogs-giveaway-by.html
1 Banner Animated oleh Fatimah Azzarah

Unknown said...

waahh...hebatnya...

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah