Friday, August 10, 2012

Mahu Duit Raya? RM100 menanti!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia




Perbualan Anis dan Amirah 




  1. Follow blog Twins Resources Management.
  2. Buat satu (1) entri pada blog anda dengan tajuk "Mahu Duit Raya? RM100 menanti!".
  3. Dalam entri anda, perlu meletakkan tiga (3) gambar, iaitu 
  4. Sertakan bersama "Saya paling layak memenangi duit raya ini kerana..." (tiada had perkataan)
  5. Letakkan URL entri tersebut pada ruangan komen beserta dengan emel.
  6. URL penyertaan yang diterima akan diletakkan pada entri ini dan akan di'update' dari semasa ke semasa.
  7. Setelah tarikh tutup (12 Ogos 2012), setiap entri akan di'review' oleh pihak Twins Resources Management.
  8. Pemenang akan diumumkan melalui blog Twins Resources Management ini dan juga melalui emel.


 "Saya paling layak memenangi duit raya ini kerana saya pelajar yang akan menduduki UPSR ! Lepas UPSR sekolah saya akan membuat lawatan ke tempat yang menarik. Seperti tahun lepas sekolah saya membawa ke CAMERON HIGHLANDS.. Kos tambang melebihi RM 100. Tahun ini saya tak tahu. UPSR nak dekat , saya nak beli buku-buku rujukan dan latihan. Saya teringin nak pergi lawatan bersama-sama rakan. Selalunya bila ada lawatan macam tahun lepas saya tak pergi langsung. Kesian saya. Sedih saya.Saya juga seorang remaja yang juga memerlukan wang. Saya yakin sebagai seorang pelajar ,menuntun ilmu ialah satu kewajiban. Saya nak berdikari . Selalunya apa-apa saya minta mak dan ayah! Sekarang saya cuba belajar berdikari dengan atas usaha sendiri.Tak salahkan kalau saya guna duit untuk belajar dan lawatan untuk akhir persekolahan darjah 6 ? Tahun depan saya tak ada lagi untuk pergi lawatan bersama-sama rakan yang sama-sama berjuang dengan saya. Lagipun, tahun depan mereka akan sekolah-sekolah yang berbeza."


! TERIMA KASIH !
 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah