Sunday, February 12, 2012

Bertemu Penulis Kegemaranku Ain Maisarah

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia 

Apa khabar semua ?? Mood saya baik hari ini.. Saya dapat jumpa Ain Maisarah.. Penulis Kegemaran saya di Dewan Tun Ali Melaka.. Wow! Seperti tidak percaya sahaja.. Best sangat.. Macam nak sahaja beli semua buku tapi apakan daya tidak membawa banyak wang.. Nak tengok gambar saya bersama kak Ain ??? Jom scroll.. Saya pergi selepas pergi rumah sedara kahwin. Tu yang pakai baju kurung.. Ayukan saya ??


Na tunjuk-tunjuk pulak.. Apa kehel nie ?


Ain Maisarah melihat saya yang ayu ini.. Ceh! 


Ain Maisarah autograph di buku novel saya , Jutawan Gedik!


Cantik cincin kak Ain

Selamat Tinggal ! : )

1 Pengomen Terhebat !!:

Hanis Syazana ( Hansya Amie ) said...

Bestnye.. dpt jumpa Ain Maisarah..

hanis rasa pernah baca novel dia.. hihi

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah