Saturday, January 21, 2012

Berjaya menjadi Pelajar Cemerlang !

Assalamualaikum dan salam  sejahtera..

saya hepy tahap gaban.. baru boleh bukak blog and facebook.. Tetapi yang paling hepy ialah dapat 8A dan menjadi pelajar cemerlang dalam negeri Melaka.. antara 15 orang.. wow! macam tak percaya jek kan.. Alhamdulilah.. berkat doa ibubapa dan tunjuk ajar guru-guru dan semua orang.. Terima kasih.. ; )
Huh! dapat sijil dan RM100.. tak  sabar den nak guna..hehe.. Bukan boros.. Hari tuh belanja satu keluarga makan kat Tutti Frutti.. Sedap! Yummy! Yummy! kat Bukit Beruang.. Memang top lah.. Tak percaya ? pergilah sendiri.. Baikkan saya ?? Nak minta phone barulah.. tapi simcard dah hilang.. entah kat mana letak.. dah lah ada topup RM 22.00 .. Tak guna pun.. So , buat masa sekarang tiada lagi tempahan yang menggunakan topup sehingga saya beli simcard yang baru.. Doakan yer! Sambung balik.. Tak ramai pun yang dapat 8A dalam sekolah saya.. dalam 3 orang... ramai 7A 1B.. nak tahu B apa ? bahasa arab..
saya telah mengharumkan nama sekolah.. Dulu tak ada seorang pun yang menjadi pelajar cemerlang sampai 2010.. Tapi bila 2011 saya lah.. Tirulah gaya saya.. ; P

Terima Kasih semua! ; )
 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah