Sunday, February 19, 2012

PENCARIAN SPONSOR UNTUK GIVEAWAY AKAN DATANG

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hai semua.. saya nak buat satu giveaway.. Untuk semua yang singgah blog yang buruk ini tanda terima kasihlah .. Muaaah sikit!.. Ceh! ; P. Saya nak cari sponsor.. Tak kisahlah korang nak sponsor apa pun.. Saya terima..

jadi,untuk first step,saya nak cari sponsor dulu lah untuk giveaway tu .
saya suggest kan korang untuk sponsor benda-benda macam ni :


  • edit blog
  • reload (hotlink/celcom/digi)
  •  contact lense
  • baju/skirt
  • shawl/pashmina
  • sewa ruang iklan di blog korang


okay.korang boleh pilih korang nak bagi apa.
sponsor bukan setakat sponsor je ya.

kelebihan menjadi sponsor untuk GA ni :


  • saya akan suruh joiners like fan page korang(kalau ada)
  • saya akan suruh joiners follow blog korang
  • saya akan suruh joiners letak link blog korang dekat bloglist mereka
  • amacam ?ada yang berminat tak ?
sesiapa yang berminat,boleh terus contact saya melalui

fatimahazzarah06@gmail.com ( gmail ) 
fatimahazzarag06@yaho.com ( yahoo )
Fatimah Azzarah ( facebook )

harap ada yang beri respond yer.. Saya tunggu ! : )

Terima Kasih Anda Semua ! 

Besok ayah nak pergi Pahang.. Semoga selamat perjalanan ayah! Sayang ayah!

3 Pengomen Terhebat !!:

Kyra said...

last date utk jadi sponsor bila ?

Unknown said...

nAk...nk sPonsEr hEader bLog blEy x??

Unknown said...

kalau ada nak cari sponsor pape lg, contact lah sy.. Syamimi Al Fatihah kat fb. hehe. kalau musim ada rezeki sy sponsor... tp brg xde dalam senarai kat atas tulah...haha

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah