Thursday, December 01, 2011

Contest Siapakah Yana Nickhun






Siapa Yana Nickhun  ?? 

Di dada Akhbar Berita Sensasi Blogger


30/11/2011 - Shah Alam - Ruang tamu blog Sri Lama. Bertemu lagi dalam siaran Akhbar Berita Sensasi HOT. Jangan tunggu lama-lama siaran akan bermula. Seorang budak kecil yang dikenali sebagai Yana Nickhun dinobatkan sebagai Calon Blogger Tercomel. Jangan senyum! Ketawa boleh.  Jom kita search profil dia :

N - Nickhun dihatiku
U - Ular benci aku! sebab aku blogger ter'COMEL'
R - Rasullulah jadi pendoman hidup

D - Di mana kukan mencari ganti  Nickhun ?
I - I see Nickhun!
A -  Allah tuhanku!
N - Nickhun pilihan hatiku! ( Jangan curi ! Berdosa ! )
A - Alamak ! Nikchun hensemlah!

F - Fitrah nama aku! Jangan Jeles yer.. Cemburu boleh!
I - Ice Blended Chocolate memang lazat! Nickhun suka tau! Ye ke ?? 
T - Timun kegemaran ku ! 
R - Risau tentang Nickhun bila Nickhun berjauhan.. 
A - Aaroon Aziz artis kegemaran ku di Malaysia
H - Harimau Malaya aku sokong! Sial sokong Harimau Malaya kalau tidak .................... sila sambung..

Amacam?? Ada brand tak ?? Itulah profile dia. Jangan curi! Haram! Betul ke haram ? Jangan search google..
Beginilah cerita bagaimana Nur Diana Fitrah a.k.a Yana Nickhun boleh terpilih menjadi calon Blogger Ter'comel'!

Editor : Kita mesti cari siapa calon blogger ter'Comel'!
Pekerja : Siapa ? Bagaimana ? Lelaki ke perempuan ?? 
Editor : Kepala otak cute ko! Mestilah perempuan! Tak akan lelaki. Kau nak ke blogger ter'Comel' tuh pondan ? Ulang lagi sekali PONDAN ?? Hah ? Kau letak otak kau kat mana ? Kaki ? Tangan ? Dalam Lubang Hidung ? 
Pekerja : Sory Editor ! Mereka membuat gaya seperti Amir Maharajalawak.
Editor : Beginilah , kita tengok blog perempuan dan aku pilih. Kau jangan nak kacau-kacau! Faham semua ?? 
Pekerja : Faham! 
Editor : Chaiyok! 

Selepas beberapa hari...

Pekerja : Kami telah mendapat tiga orang calon blogger ter'Comel'!
Editor : Siapa ? Kitakan nak seorang .. 
Pekerja : Salah satunya ini mereka punya..... apa benda tuh kereta ? footer ? yang belakang tuh ada der..






Editor : Oi! itu namanya header! Apalah ko nie! Ko masuk agensi apa ? 

Pekerja itu hanya tersengih seperti kerang wangi.

Editor : Apa link header dia Yana Nickhun ? Saya minat! Cantik! Menarik! Dia boleh jadi calon Blogger Ter'Comel' Nie!
Pekerja : Tak sia-sia aku!
Editor : Saya amat berpuas hati dengan blog dia.. Terima Kasih semua! Saya be;anja kamu makan kepci!
Pekerja : Kepci ?? Tak nak lah! Apa tuh ?
Editor : K.F.C lah pandai!

Selepas masuk akhbar Berita sensasi....


Yana Nichun : Eh , itu nama aku kan ? aku tak silapkan ?

Yana menepuk pipinya yang gebu lagi comel bak persis Heliza..

Dia cuba membuka laman web yang tentera didalam akhbar 

www.calonbloggerercomel.com

pastu ada ke di tulis Nur Diana Fitrah a.k.a Yana Nickhun blogger tercomel! Sila suka dan gembira! Ada ke patut ?? Malu si Yana. Pipinya hangat..

Beberapa hari kemudian , Yana ada orang telefon kamu..

Yana : Hello! siapa di sini ? Eh sila siapa di sana ?
Editor : Hai.. saya ialah ediotr dari akhhbar berita sensasi.. Tahniah kerana kamu tercalon dalam blogger tercomel!
Yana : thnx! macam mana kamu tahu ini nombor telefon saya ? Kamu rompak eik ? Saya telefon polis!
Editor : Tak lah.. Tahniah! Kami ingin memberitahu bahawa kamu akan ke korea.. 
Yana : Hah!KOREA ?
Editor : Yup! Pada hari Isnin kamu pergi tesco untuk mendapat berita lebih lanjut.. Terima kasih..
Yana : Sama-sama..

Maknyanya Yana akan berjumpa dengan Nikchunlah nampaknya.. Bestkan! 

Terima Kasih Nickhun! I love U.. :) 

Yana berlari kegembiraan! Hajatnya tercapai..! Yahoo!


Terima Kasih..! :) 

0 Pengomen Terhebat !!:

 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah