Friday, September 02, 2011

Hatiku

 Aku tak tahu kenapa hati aku jadi maam marah,geram,sakit hati..!
Aku pun tak tahu..! sakit hati....! 

Aku nak saja cakap...! tapi aku tahu lah aku ini orang yang baru belajar dalam bab blog nie..!
Aku terima orang nak tegur aku..! tapi live lah.! dalam fesbuk chat dengan aku..!
tak payah lah cakap dekat mana yang orang boleh nampak..! Cuba orang cakap pasal korang dekat depan orang ramai korang malu tak?? Mesti malukan??

Sakit hati aku..! Aku tahulah aku siapa..! asal diriku siapa..! Aku punya blog..! tapi tak payah lah nak heboh-hebohkan blog aku yang terlalu lawanie..! (perasan seketika )
Aku tahulah..! Aku ini banyak copy.. tapi aku credit..! Aku tak credit salah..aku credit salah..apalah hidup ini..! Tapi aku akan cuba terima takdir..!

Aku tahu aku ini siapa?? asyik nak suruh orang follow sahaja..! Aku tahu blog akuu ini memang tak menarik perhatian..! hodoh,,! Aku tahu ada orang tak suka aku dan blog..! cakap sahaja lah...! tak payah nak berselindung..! Tak payang nak memburukkan aku..!

Aku ini sombong ke??aku ini budak berlagak ke?? aku ini??? aku malas nak cakap hal ini lagii..!
Aku nak minta korang tegur aku dengan cara baik..! Aku tak nak lagi ada hal pasal ini berlaku dekat aku dan aku tulis dalam blog ini lagi..!

Aku rasa nak buang saja blog ini..!Sejak aku ada blog baru macam-macam orang cakap pasal aku..!
Aku nak minta maaf for all..! 
Selamat Malam.. 
 

Copyright © 2012 Reserved to Fujiwara Asuka Design with love by Fatimah Azzarah